Monday, December 7, 2009

ALMARI NI LAMA DAH AKAK CARI...



Salam kwn2 semua ,hari ni nk n3 almari ni kt u ols bukannya niat nk menunjuk2 tapi nk berkongsi pada kwn yg masih mencari di kuantan ni.mungkin kt KL senang nk dpt kan!! pada temanku yg suruh akak n3 taraaaa!! tengoklah chantek tak? Murah jer akak leh jual RM 500 JER TAU.K! jumpa lagi di lain n3.

Like and post comments : )

6 comments:

  1. cantiknya kaler almari ni kak.. soft ....

    ReplyDelete
  2. lawa Har....tp rmh akak dh tak tahu nk sumbat mana dah...byk sgt brg usang yg tuan dia syg nk buang....

    ReplyDelete
  3. salam kak Har...hmm saya pun lah peminat english sangat, tapi kan lemari akak ni lawaaawww....kemas buatannya..

    ReplyDelete
  4. salam kak har..kenan ler daku..bnyak stok ker har....kalu dekat leh rembat tu....

    ReplyDelete